My Renault

Designfilosofie Renault

Toen Laurens van den Acker in 2009 aantrad als Senior Vice President of Corporate Design, zorgde hij voor een spectaculaire metamorfose van de identiteit en het design van Renault. Hij vond zijn grootste inspiratie in het leven en alle stadia die hierbij komen kijken. Uiteindelijk creëerde Laurens 6 levensfases die hij in bloemvorm liet weergeven:
Love, Explore, Family, Work, Play en Wisdom.

6 levensfases, 6 conceptcars

Elke concept car van Renault valt onder 1 van deze 6 levensfases, beginnend met verliefdheid en eindigend in wijsheid. Hierbij kijkt Laurens niet alleen naar het uiterlijk en intelligentie ook efficiëntie is net zo belangrijk. ‘Onze auto’s zijn beauty’s met brains’, aldus Laurens. Hieronder een overzicht van al onze intelligente schoonheden, per levensfase gerangschikt.

  • +

    -

  • +

    -

  • +

    -

  • +

    -

  • +

    -

  • +

    -

² ²

Word Renault ambassadeur !

U heeft geen toegang tot dit formulier.